Úvod Média

Trigema podpořila 4. ročník soutěže Czech Nature Photo

15. 01. 2020
Czech Nature Photo představuje a hodnotí nejlepší snímky živé přírody domácích autorů. Vedle výstav konaných po celém Česku je součástí projektu rovněž doprovodný program, který představuje práci vybraných fotografů.

Od úterý 14. ledna již mohou fotografky a fotografové přírody přihlašovat své nejlepší snímky do 4. ročníku soutěže Czech Nature Photo. Společnost Trigema je hlavním partnerem soutěže.


Letošní ročník soutěže Czech Nature Photo bude rozdělen do sedmi hlavních kategorií. Z předchozích ročníků zůstávají zachovány hlavní kategorie Savci, Ptáci, Plazi, obojživelníci a podvodní život, Bezobratlí a Zvířata v lidské péči. Nově se soutěží v kategoriích Rostliny a houby a Krajina. Dále je možné přihlásit snímky do speciálních kategorií Série, Příroda v Praze a do nové kategorie Ohrožené druhy a jejich ochrana. Soutěžit se bude tradičně i o Cenu za nejlepší fotografii české přírody.

Czech Nature Photo již čtvrtým rokem přináší snímky zachycující současný stav přírody celého světa, ukazuje živočichy a letos poprvé i rostliny, o kterých mnozí z nás nemají ani tušení. Cílem soutěže je připravit výstavu, která krásu a rozmanitost přírody představí návštěvníkům. Lidé se dokážou zasadit o ochranu jen toho, co znají,“ vysvětluje Veronika Souralová, ředitelka Czech Nature Photo.

Odborná mezinárodní porota bude pracovat v Czech Photo Centre 5. března pod vedením fotografa a entomologa Pavla Krásenského. Dále v porotě zasednou: jihoafrický wildlife fotograf Peter Delaney, britský fotograf Rob Cottle, český wildlife fotograf Vladimír Čech ml. a Pavel Hubený, ředitel Správy Národního parku Šumava. Nominace v jednotlivých kategoriích budou vyhlášeny ve čtvrtek 12. března.

Vedle Trigemy jsou dalšími partnery letošního ročníku soutěže například společnosti Olympus, Pražské služby, Cewe, Ptáček, Laufen, Soliter, Siko a další.

Kontaktní formulář

Odesláním formuláře přijímám podmínky zpracování osobních údajů společností Trigema - jejich zpracování proběhne za účelem zaslání odpovědi na zadaný podnět a případné vytvoření obchodní nabídky.