Úvod Média

Portfolio Trigemy se rozrůstá do Krkonoš – investiční skupina přebírá skiareál Rokytnice nad Jizerou

10. 10. 2023
Portfolio volnočasových aktivit investiční skupiny Trigema se rozrůstá o krkonošský skiareál Rokytnice nad Jizerou. Investiční skupina Marcela Sourala, zaměřená především na stavbu rezidenčních projektů v Praze a Plzni, koupila 100 % podíl od dosavadního majitele TJ Spartak Rokytnice. Trigema tak získala dvě čtyřsedačkové lanové dráhy a 6 lyžařských vleků v areálu Horní Domky a 4 lyžařské vleky v areálu Studenov.

Skiareál Rokytnice nad Jizerou nabízí aktivní odpočinek, a to jak pro jednotlivce, tak pro rodiny s dětmi či organizované zájezdy. Součástí obou areálu jsou dvě čtyřsedačkové lanové dráhy a 10 lyžařských vleků. Obě lanové dráhy jsou situované v areálu Horní Domky. Lanová dráha Lysá hora vede do nadmořské výšky 1.315 m n.m. Lanová dráha Horní Domky je v provozu celoročně.


Trigema chce v příštích letech investovat do rozvoje lyžařského areálu a celé lokality. Investice by měly vést ke zlepšení kvality lyžování a zvýšení komfortu služeb.

„Koupě skiareálu Rokytnice nad Jizerou je příležitostí, která perfektně zapadá do naší vize dále rozvíjet jeden z našich investičních pilířů. Budováním míst pro zážitky a trávení volného času se věnujeme více než 15 let a být součástí jednoho z největších lyžařských center v Krkonoších byla naší obrovskou motivací,“ vysvětluje Marcel Soural, předseda představenstva investiční skupiny Trigema.

S provozem skiareálů má Trigema dlouholeté zkušenosti – v rámci portfolia volnočasových aktivit postavila a provozuje skiareál Monínec, celoroční turistickou destinaci s hotelem, restauracemi, aktivity parkem a zábavou pro celou rodinu a lyžařským areál Samoty v Železné Rudě. Zároveň staví rozsáhlý vinařský areál ve Veselí nad Moravou v těsné blízkosti největšího přístaviště Baťova kanálu.










Kontaktní formulář

Odesláním formuláře přijímám podmínky zpracování osobních údajů společností Trigema - jejich zpracování proběhne za účelem zaslání odpovědi na zadaný podnět a případné vytvoření obchodní nabídky.