Představujeme se:
Prodej developerských projektů
Pro většinu klientů je pořízení nemovitosti spojeno s výrazným přílivem emocí, ať už pozitivních, či negativních. Prodejce musí být tím správným člověkem, který se vstupem do prodejního centra stává jakýmsi „průvodcem realitou“. Přítelem, který pomáhá, vysvětluje, poukazuje na všechna pro i proti a společně se zájemcem vybírá nejvhodnější variantu pořízení nového bytu. Uvědomujeme si vážnost takového rozhodnutí, a proto se snažíme přizpůsobit také prostředí, ve kterém myšlenka pořízení vlastního bydlení vzniká a rozvijí se. K tomu hovoříme několika světovými jazyky, pracujeme s moderními technologiemi, využíváme interaktivních modelů a v neposlední řadě umíme pohostit třeba i dobrou kávou. Každý den si uvědomujeme, že jsme součástí životních rozhodnutí.
Jitka Špinlerová,
Head of Sales
Jitka má bohaté zkušenosti z oblasti obchodu developerských projektů. V Trigemě vede obchodní tým a stará se o nastavení a realizaci obchodní strategie společnosti. Vedle projektů v Praze to znamená rovněž posílení naší pozice ve vybraných regionech Česka.
Jak vypadá příprava na prodejní proces?
1.
Než dojde k zahájení prodeje, projde nám rukama nespočetně krát dispozice každého bytu
2.
Porovnáváme prodejní materiály s webem, aby klient při prvním pohledu věděl co a za kolik může pořídit. Snažíme se mu ulehčit rozhodnutí a proto jsme spustili možnost elektronické rezervace bytu.
3.
Půdorysy se vrací s poznámkami do přípravy, dokud neodpovídají představám a aktuálním trendům.
4.
Prodejní tým se seznamuje s projektem a jeho kvalitativním standardem.
5.
Veškeré postřehy jsou zaznamenány a konzultovány s přípravou.
6.
Snažíme se dobře nadefinovat výhody i nedostatky projektu, aby klient obdržel kompletní informace.
7.
Občas dojde i ke komickým situacím, nebo představám.
8.
Vybavení bytu je potřeba zpracovat do prezentačních materiálů a vyvzorkovat jednotlivé komponenty.
9.
Prodejce následně seznamuje klienta se standardním vybavením bytu a provádí jeho výběr.
10.
Vysvětlení postupu koupě může trvat i několik hodin, pro spoustu klientů je pořízení bytu životní investicí.
11.
K prezentaci se využívají moderní technologie, aktuálně může prodejce pracovat s dotykovým displejem v rozlišení 4K.
12.
V následujících dnech se ověřuje, jestli bylo vše jasné, případně je potřeba informace doplnit.
Zajímáte se o kariéru v prodejním oddělení?
Ozvěte se nám, možná čekáme právě na vás.
Přehled hledaných pozic
Všechny aktuálně inzerované pozice naleznete na stránce Volná místa. Na tomto místě najdete i všechny potřebné informace o volné pozici, popis toho, co vás při práci čeká, naši nabídku i požadavky, které jsou k pracovní pozici potřeba.
Ozvěte se nám nebo nám zanechte kontakt
V detailu každé pozice můžete prostřednictvím tlačítka "Odpovědět" nahrát svůj životopis s krátkým motivačním dopisem, ve kterém nám dáte vědět, proč máte o pozici zájem. Pak už stačí jen vyplnit stručný formulář se základními otázkami týkajícími se konkrétní pozice. Dáváme přednost těm zájemcům, kteří vyplní celý dotazník.
Máte chuť u nás pracovat, ale nenašli jste mezi nabízenými pozicemi zrovna tu vaši? Nevadí, i tak nám na sebe zanechte kontakt. Rádi se dozvíme, v čem jste dobří a co byste u nás chtěli dělat a je možné, že najdeme místo právě pro vás. A nebo vás přednostně oslovíme, jakmile výběrové řízení na danou pozici zahájíme.
Co bude s vaší odpovědí na náš inzerát?
Všechny vaše podklady, které jste nám v odpovědi na pracovní nabídku poslali, náš HR tým pečlivě vyhodnotí. Pokud se vaše i naše představy potkají, do 14 dnů vám zavoláme a pozveme vás na osobní pohovor.